سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برای بدور دیده به کار گیری

بهترین کرم به دور چشم

 

شما میتوانید اشکال تولیدها به بدور دیده را به طور لایه‌های مختلف هم برای بدور دیده به کار گیری نمائید . برای این فعالیت بهتر میباشد که از سبک‌ترین متاع ابتدا فرمایید . یعنی در آغاز متاع مایع، آنگاه ژلی، سرم، کرم و آن‌گاه روغن یا این که پمادها را برای به به دور دیده خویش به فعالیت ببرید . این نکته را فراموش نکنید که مدام کرم دور دیده را قبلی از کرم فیس و همینطور ضد آفتاب‌ها به روی پوست بمالید .

 

صبح که از خواب بیدار میشوید، سپس از آنکه صورت خویش را شستید و با تونر یا این که منزه‌کننده‌ها منزه کردید، سرم منحصر به فرد یا این که کرم به بدور دیده را که برای رفع نیاز آیتم نظرتان تنظیم کردید، به پوست به به دور دیده بمالید . این سرم قدرتمند میباشد برای رفع تیرگی و کدر بودن به دور دیده باشد و موجب سپید شدن دور دیده شود . در صورتی‌که این کالا حاوی ویتامین سی باشد، می تواند پوست را در قبال رادیکال‌های آزاد نگهداری نماید و همینطور ویتامین ای از پوست در قبال آنتی‌اکسیدان‌ها مراقبت می کند . سدیم اسکوربات یا این که ویتامین سی همینطور موجب کلفت شدن پوست بدور دیده میگردد و تیرگی حریم آن را کمرنگ‌خیس می‌نماید، برای اینکه فیض آیتم توقع را مشاهده کنید می بایست حدود شش ماه شکیبایی نمایید . موادی مانند نیاسین آمید یا این که ویتامین ب3 و کوژیک اسید نیز لکه‌های تیره را روشن میکنند .

 

شبکه های مردمی هنگام، یک ساعت قبلی از آنکه به رخت خواب بروید، پوست فیس خویش را پاک نمائید و آنگاه کرم به دور دیده حاوی رتینول را به پوست نواحی دیده بزنید تا باعث رطوبت بخشیدن به دورم دیده شود . علت اینکه گفته می گردد یک ساعت قبلی از خواب به سراغ کرم بروید، این میباشد که پیشین از دراز کشیدن و خوابیدن، زمان کافی برای جذب شدن کرم به پوست وجود داشته باشد .

 

طریقه

مصرف کرم بدور دیده زدن

 

 

با توجه به حساسیتی که درباره‌ی پوست حریم دیده گفته شد، برای به کار گیری از کرم نیز بایستی با ملایمت این کار را انجام دهید . گفته می‌گردد که انگشت رینگ آرام‌ترین تماس را دارااست، پس میتوانید از این انگشت برای انجام به کارگیری فرمایید . یه خرده کرم را روی انگشت رینگ بریزید و به طور ضربه‌های ریز، به طور نقطه‌ای کرم را در نزدیکی دیده بزنید . آن گاه مجدداً برای اینکه کرم دور دیده به نیکی جذب پوست شود و به همگی نصیب‌های حریم دیده رسد، ضربه‌های ریز و ملایم را حریم دیده ادامه دهید تا مطمئن گردید، کرم به همگی نصیب‌ها رسیده میباشد .