سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رکت رقص چشم ها

این نرمش می تواند حرکات عضله حلقوی چشم ها را قوی تر و تقویت نماید و در فیض افتادگی پوست و تیره شدن را برطرف خواهد کرد .


برای این فعالیت کافیست، راز خویش را بالا نگه داشته و رو به جلو باشید، بعد چشم ها را از بیرون به راءس و آنگاه از راس به خارج متمرکز کنید . این عمل را برای پنج توشه انجام دهید . حال در حالتی که چشم ها بسته است، به ذیل و بینی خود نگاه فرمایید .

بهترین کرم دور چشم

3-

تکان فشار دادن چشم

این تکان می تواند به تمام منطقه دیده و فضا آن وضعیت دهد و تمرکز اساسی آن هم بر روی پلک های پایینی و گودی تحت دیده است .


بر روی هر کدام از پلک های بسته خود نوک انگشت را قرار دهید . این حرکت می تواند به تمرکز شما کمک نماید . هم اکنون عملکرد کنید چشم های خود را محکم بفشارید و تا پنج بشمرید . آن گاه خیلی سریع چشم های خویش را گشوده فرمایید . هم اکنون مجدد تا پنج بشمرید و نگاه خویش را سریع فی مابین چپ و راست جابجا نمایید . 10 بار این حرکت را تکرار فرمایید .

4-

حرکت لیفت پلک

این حرکت جهت تقویت و سفت کردن ناحیه پایین پلک های دیده توصیه می شود . متخصصان معتقدند این حرکت می تواند گردش خون را بالا برده و ظاهری برنا را به چشمان شما برگرداند .


برای این جنبش از انگشت وسط دست های خویش به کار گیری فرمایید و با آن پلک پایینی چشم ها را بکشید . به صورت هم زمان کارایی نمایید پلک های بالایی خود را ببندید . این تکان را تا سه ثانیه نگه دارید . جنبش لیفت پلک را 10 بار، پنج روز در هفته انجام دهید تا بهترین نتایج حاصل گردد .