سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش های مختلف از بین بردن گودی و پیری دور چشم

 بهترین کرم دور چشم

9- Aha ( آلفاهیدروکسی اسید و یا این که اسید میوه ): مـصرف منـظـم Aha بـافت پوست را بهبود بخشیده و پوستهای مسن را درخشنده خیس نشان میدهد. هـمـچنین منجر ارتقا ایجاد کلاژن و هیالورونیک اسید میشود. بـرای حـاصل شدن بـهـترین نـتـیجه، مصرف کنندگان Aha نباید صورتشان را با صابونهای قلیایی بشویند.

10- کـلاژن: کلاژن پروتئین جانور در پوست می بـاشـد کـه بـه بـسیـاری از مـحـصـولات آرایشی افزوده میگردد. هرچـنـد مـصرف خـوراکی آن زیاد دارای منفعت وجود ندارد البته تزریق آن اثرگذار است. تزریق کلاژن به پوست می تواند چین وچروک و گود رفتگیهای دقیق و ریز را تصحیح فوری نماید. پـس از تـزریق کلاژن نباید در مقابل آفتاب قرار گرفت. البته چنانچه شـما از هرگونه بیماری خویش-ایمنی مشقت می‌برید از تزریق کلاژن جلوگیری ورزید.

11- پیلینگ شیمیایی: درمابریشن ( سایش پوست ) دو طرز دیگر برای معالجه پوست چروکیده می باشد.

12- ماساژ: هـنـگام استـفـاده از کـرمـهای مـرطوب کننده دستان خویش را بصورت حرکات مدور به ملایمت از زنخدان تا دربین پیـشـانی بالا آورده و سپـس دستـانـتـان را به دو سوی صورتتان به تحت رمز دهید. این فعالیت را 12 جایگاه تکرار نمایید.

برای دوری از چین و چروک و خطوط رخ حریم دهن، خنـده اغـراق آمیـزی کـرده و آنگاه دندانهایتان را مـحـکـم به هم بفشارید. این عمل را 24 سکو تکرار نمائید.

برای خودداری از چین و چـروک گـردن دستهـایـتان را از تحت زنخدان بطرف زیر و بالا ماساژ بدهید این فعالیت را 12 رتبه تکرار نمایید.

13- روشنایی خورشید علت شماره یک چین وچروک، تـغیـیرات رنگـدانـه ها و سـرطـان پوست می‌باشد. تا حد قابلیت و امکان از در معرض قرار تصاحب کردن مقابل نوروروشنایی خورشید خودداری کنید. هـرگاه از منزل بیرون می‌گردید مسلما از کرم ضد آفتاب به کارگیری فرمائید.

14- چـای: تحـقـیـقات ثـابـت کـرده کـه نـوشیدن چای سبز تاثیر بـسزایی بر فرآیند پیری دارااست. چای مبداء بی نیاز از آنتی اکسیدان بـوده کـه بـا رادیـکـالـهـای آزاد بـدن شـمـا جنگ میکند. دست کم چای کیسـه ای را بـه مـدت 3 دقیـقه در آب گـرم قـرار دهـید تا بیشترین سود را بدست آورید.

15- یک کدام از دیگر از خطاها کم آبی پوست میباشد. بـا ارتقاء سـن شـما سلولهای پوست آب و چربی کمتری ساخت خواهد کرد. برای رویارویی با بی آبی پوست پروسه تحت را طی نمائید:

— از مرطوب کننده استعمال نمایید: در فـصل پـایـیـز و زمـستان از مرطوب کننده به کارگیری فرمائید. و یا این که آنکه از سیستمهای مرطوب کننده خانگی فایده برده و یـا یـک کتری آب را روی رادیاتور قرار دهید.

— بـر بر خلاف تصور عام وقتی که شما در معرض آب قرار می گیـرید بـدن شـما رطوبت بیشتری از دست می‌دهد. هر چه بیشـتر در معرض آب قرار گیرید پوست شما خشکتر و کهن سال خیس می‌شود. از آب ولرم و یا این که خنک و نـه آب داغ برای شسـتشوی تن خویش به کارگیری فرمایید. آب داغ چربی طبیعی پوست بدنتان را از دربین خواهد موفقیت. و هرگاه از وان به کار گیری می کنید به آن روغن منحصر به فرد بیشتر فرمائید. در وان بیشتراز 15 دقیقه باقی نـمانید و بعداز آن از مرطوب کننده اسفاده نمائید.

16- خواب مطلوب: کیفیت خوابیدن شما روی پوست شما تاثیر گذار است. از بالش قابل انعطاف، پهناور با پارچه طبیعی و غیر تصنعی به کار گیری فرمائید.

17- در مــعرض حرارت قرار نگیـرید: گـرما قـادر اسـت بـه داخل پـوسـت رخـنـه کـرده و بـه بافتهای همبند صدمه وارد نماید. هنگام به کار گیری از سشوار دستی آن را در وضعیت بسیار داغ قرار ندهید و جریان هوای گرم را مستقیما بسمت پوست نگیرید. از گرمای نیمروزی نیز دوری کنید.

18- از کارداران جوی‌بار دور باشید: هـنگامی که در فصل زمستان از منزل بیرون می گـردیـد برای مراقبت از پوست صورتتان از بادهای سوزناک زمستانی، از مـاسـک صـورت اسـتـفــاده فرمائید. پیش از آنکه به شنا بروید از یک مرطوب کننده قـوی اسـتـفاده کـنید تا از جذب کلر به پوستتان خودداری بعمل آید.

19- شستشوی چشمی: برای برطرف کردن چشمان پف کرده یک کتری چای دم کـنید و بگذارید تا خنک گردد و بعد چشمها را با آن شستشو دهید. و یا این که 2 قاشق استیل را بـه مـدت چنـد دقـیـقه داخل فـریز قرار داده و آن گاه روی دیده هایتان قرار دهـیـد تا پـف چشمانتان تقلیل یابند.

20- آب فـراوان بـنوشیـد: مـتـخصصین تـوصـیه می کـنـند کـه حـداقـل روزانـه 8 لیـوان آب بنوشید. این عمل واقعا حالت پوست را بهبود میبخشد.

 

21- تغذیه مطلوب برای برنا باقی ماندن و تن درستی پوست ضروری می باشد. بـه موارد ذیل دقت نمائید: